رویدادها آرشیو خبر ها
بازی به بازی پیش می رویم

بازی به بازی پیش می رویم

یوونتوس این هفته دو دیدار حساس را برابر آتالانتا برگزار خواهد کرد، میرالم پیانیچ در گفت و گویی رقیب را تیمی سرسخت توصیف کرد که مطمئنا انجام دو بازی برابر این تیم طی سه روز نمی تواند آسان باشد.

 

دیدار این تیم را در لیگ اروپا دیدم، شایسته صعود بودند. رقابت برابر این تیم سخت خواهد بود، تیمی قدرتی با امادگی بالا، ما منتظر دو دیدار مهم و البته متفاوت خواهیم بود، اما هدف در هر دو بازی تنها رسیدن به پیروزی ست. می دانیم که باید ابتدا به بازی یکشنبه فکر کنیم، بازی اینده بعد از این نود دقیقه اهمیت خاص خود را خواهد داشت و بعد از این بازی، به مصاف بعدی مان برابر آتالانتا در کوپا فکر می کنیم. در سری آ دوئل ما و ناپولی ادامه دارد، شاید نتیجه نهایی به نتیجه دیدار رودررو خلاصه شود اما من مطمئن هستم که پیروزی در بازی های مهم هم تاثیر زیادی در قهرمانی خواهد داشت. یووه و ناپولی در حال رقابت بسیار دیدنی و نزدیکی هستند، ما ریتم پیروزی های مان را حفظ خواهیم کرد و تا پایان این رقابت را به خوبی و با جذابیت پیش می بریم.

 

اما پیانیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به کنار رفتن ناپولی از لیگ اروپا، ایا شرایط این تیم بهتر از یووه در سری ا خواهد بود، گفت:

 

انها از اینکه دیگر نمی توانند در رقابت اروپایی ادامه دهند، افسوس می خورند، در واقع شایستگی ادامه راه را داشتند و می توانستند بیشتر از این به راه شان ادامه دهند. اما ما همچنان در سه جام حضور داریم و قصدمان حضور قدرتمند تا پایان هر سه جام است. باید با ذهنیت هر رقابت وارد ان شویم، بازی به بازی پیش می رویم؛ همیشه اندیشه و خواسته ما تنها پیروز شدن است، همچنان انتقاداتی برای دیدار برابر تاتنهام شنیده میشود، تاتنهام واقعا تیم خوبی ست به ویژه در میانه میدان بسیار قدرتمند ظاهر میشوند. ما شانس خودمان را هنوز از دست ندادیم و می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

دیبالا

 

مطمئنا بازگشت تاثیرگذاری برای ماست، امیدواریم که تا پایان فصل توان همراهی تیم را داشته باشد، ما به او نیاز داریم. به شادابی، جوانی و البته کیفیت و توان بازی او که می تواند بر نتیجه گیری ما تاثیر بسیار مثبتی بگذارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: